کذب محض


 آقای احمدی نژاد!امشب  در مصاحبه ی یک طرفه اش  در برابر مجری معروفی که این هشت سال از حد یک طرف گفت وگو به حد یک  روخوانی کننده سوال تقلیل یافت  (و البته گویااز این راه  چه پلکانی را در ترقی پیموده اند)حرف های کلانی درباره صنعت و تجارت و اقتصاد و سیاست خارجی گرفته..تا اصلاح مساحت ایران در دوران خودتان گفتنده باید صاحب نظران درباره اش نظر بدهند.

از جمله این که:« ایران در دوران شما به تمام همسایگان اش از ارمنستان گرفته تا عمان برق صادر می کند»  خدمت رییس جمهور محبوب برخی ها باید گفت که عمان نزدیک ترین فاصله ی زمینی را با ایران در تنگه ی هرمز دارد و یقینا چنین انتقالی باید حتما از مسیر هرمزگان و به خصوص شهرستان جاسک صورت بگیرد چنان که کابل فیبر نوری اینترنت ایران از همین مسیر می گذرد.

چنین خط انتقال برقی نه در دوره ی آقای احمدی نژاد ساخته نشده و موجود نمی باشد که جدا از نادرستی این سخن بعید است کشورهای عرب حوزه ی خلیج فارس در هیچ دوره ای حاضر به پذیرش چنین ریسکی باشند.

بقیه ی ادعاهای شان در این هشت ساله را مردم با گوشت و استخوان شان دارند لمس می کنند واین ادعای کذب مشتی است نمونه ی خروار از کسی که معجزه ی هزاره ی سومش نامیدند .آن هم در ماه رمضان...

بقیه البته از حوزه اطلاعات امثال بنده خارج است و باید اهلش نظر بدهند هرچند که بر ایران عزیز رفت آن چه رفت..

نظرات 5 + ارسال نظر
بابا برقی 1392/05/07 ساعت 06:21

سلام استاد
خیلی خوبه که معلمی و منش تعلیم و تربیت شما به چهار دیواری کلاس های دانشگاه محدود نمی شه و مسئولانه سعی در ارتقاء سطح فکر واصلا اندیشیدن تمام اقشار جامعه ( در هرمزگان ) رو دارید و به جرات می تونم بگم از این بابت مثمر ثمرید . گو اینکه نیازی به گفتن من نیست ولی گفتم که گفته باشم فهم و دل دادن به بعضی حرف ها به نوعی قدر دانی (هر چند اندک) شنونده از گوینده است .
اما در خصوص صادرات برق به عنوان یک عضو کوچک از خانواده صنعت برق ، مایلم به اطلاعتون برسونم که به کشورهای حوزه خلیج فارس نه ولی به کشور (دوست و همسایه) عراق و چندتایی در شمال اونم نه از سر سیری ! بلکه ... ! نیمچه تبادلاتی هست . بگذریم استاد . حال همه ما خوب است اما تو باور ... !

مراد برقی 1392/05/07 ساعت 06:46

سلام استاد
یکی نیس به این بنده خدا ( همین که گفته به بهشت نمی روم ) بگه اول با دلار خدا تومنی یه سر تا افغانستان می رفتی تا مضنه دستت بیاد بعد ببین می تونی بهشت بری یا نه ! دم در بده تو رو خدا بفرمایید تو بهشت دور هم باشیم و اینا !

رضا 1392/05/08 ساعت 23:14

من به جهنم نمیرم اگه احمدی نزاد اونجا نباشه

piskedel 1392/05/09 ساعت 16:46 http://piskedel13.blogsky.com

ای کاش مردم ایران معنای حق حیات و نفس کشیدن را ذره ای درک میکردند تا جایگاه خود را در برابر سایر ملتها حس میکردند و می فهمیدند که هیچ ملتی در جهان به اندازه بشر ایرانی تحقیر نشده است.................................

شمس 1392/05/12 ساعت 00:48

فقط من موندم این اقا که این پلاکارد دستشه خطاب به کی اینو نوشته ؟ طبق قانون برگزاری اجتماعات منوط به نداشتن سلاح و مخل نبودن به مبانی اسلامه. ولی شعار امرانه به خداوند ازاده ! دوران خاتمی شعار عبور از خاتمی داده شد کفن پوشان خشتک میدریدند !! حالا این شعار عبور حزب الله از الله نیست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد