رویت سیاه بشار اسد


روی بشار الاسد سیاه.

کشتار «حوله» یک آزمون برای همه ی وجدان های بیدار است.

سربریدن کودکان اوج شقاوت و سنگ دلی و پستی است.

بسیاری از کشورها صبرشان لبریز شده و سفیران سوریه را از کشورشان دورانداخته اند.

تصاویر و فیلم ها بسیار تکان دهنده هستند که انعکاس آن ها باید گذشت.

منابع مستقل اوج این قصابی لباس شخصی های سوری را تایید کرده اند .

آیادر جهان جدید باید به یک حاکم اجازه داد چنین خودسرانه حکم براند؟

بیش از10000کشته...

اگر می خواهید مسلمانان ذلیلانه به درگاه کفار پناه نبرند واز آنان کمک و یاری نخواهند از سر راه این ملت کنار بروید تا خود مردم سوریه بی نیاز به موشک های ناتو سرنوشت شان را تعیین کنند.

..والبته خداوند از همه ستم پیشگان بزرگ تر است و نام ملت ایران از این ننگ ها به دور.

نظرات 11 + ارسال نظر
s 1391/03/10 ساعت 01:24

این عکس، مربوط به کودکان عراقی است که در هجوم آمریکا کشته شده بودند.

حالا خوبه آبروی بی بی سی، بابت نشر این عکس رفته، و شما هنوز دارید ازش برا تبلیغ اندیشه های پلیدتون استفاده می کنین. مرگ بر صهیونیسم و دوستدارانش.

دفاع از مظلوم اندیشه ای پلید است؟
یادفاع از یک قصاب؟
یادتان رفته چه کسی گفته یاور مظلوم باشید و دشمن ظالم؟
روی بشار سیاه!
خودتان هم رویتان نشده حتی به شکل مستعار اسم بگذارید

رامی 1391/03/10 ساعت 02:37

[ + از ]

دریایی 1391/03/10 ساعت 08:54

البته کشوری به نام سوریه هم دروغ است
خورشید هم دروغ است
آسمان هم دروغ است وهمه ساخته تبلیغات غربی هاست!!!

بلبل بی زبان 1391/03/10 ساعت 09:59

به نظر من این حرفا ها که این کارها کار دولت بشار اسده همش دروغه این کاره همین وهابی هایی است از یه طرف می خواهند بحرین را به به عربستان بدهند و از طرف دیگر می خواهند سوریه را هم نابود کنند چون به فلسطین کمک میکنه. آنا می خواهند از این طریق شیعه را بدنام کنند.

ی 1391/03/10 ساعت 17:10

دوستان عزیزم
بصورت اتفاقی با وبی آشنا شدم که از خط خط نوشته هایش غمی جانکاه زبانه میکشد
. بنام صبای پدر و به آدرس http://blog.sabayepedar.net
از شما دوستان مهربانم میخواهم به آدرس این وب مراجعه کنید و خود از نزدیک شاهد درد و رنج کودکی زیبا که متاسفانه چهار سال است دربند تخت و بیمارستان گرفتار شده است باشید. سکوت در زندگی او نقش پر رنگی دارد . و در خانه ی او از صداو جست و خیز کودکانه خبری نیست . او نیازمند دعا ویاری شما مهربانان است . پس دست یاریتان را از او دریغ نکنید. به دیگر عزیزان نیز اطلاع رسانی کنید و مطلبی را به این موضوع اختصاص دهید
تماس با پدر این کودک 09178879199

[ بدون نام ] 1391/03/11 ساعت 02:53

جناب ذاکری عاجزانه درخواست دارم به طور واضح پاسخ دهید و از بکاربردن الفاظ احساسی وپروپاگاندای روشنفکرانه دست بردارید:
۱- این لینک حاوی خبر دیلی تلگراف مبنی بر دروغ بزرگ بی بی سی از انتشار تصویر یک عکاس بزرگ ایتالیایی درعراق به جای کشتار حولا سوریه است
http://www.telegraph.co.uk/culture/tvandradio/bbc/9293620/BBC-News-uses-Iraq-photo-to-illustrate-Syrian-massacre.html
بعید میدانم حضرتعالی ازین مطلب بی خبر بوده باشید( باتوجه به تذکر یک خواننده دیگر دراولین کامنت)، فکر نمی کنید درعصر ارتباطات توهین به شعور مخاطب ولو هرمزگانی! کمی زشت باشد؟دراین باره توضیح دهید؟
۲- امروز به طور واضح وآشکار مشخص شده که القاعده در سوریه فعال بوده وعربستان سعودی وقطر بزرگترین حامیان دموکراسی! درسوریه هستند، نظر خودرا به طور واضح درباره القاعده، ونظام سیاسی سعودی وقطر وارتباط آنها باموج دموکراسی خواهی! درسوریه بیان نمایید؟
با تشکر

البته در متن صریحا گفته شده است که ازبازتاب عکس جنایات حوله صرف نظر شده است .می توانید دوباره بخوانید مشکل خیابان یک طرفه ای است که شما درآن هستید وخیلی راحت می توانید بی نام و نشان و گم نام دیگران را زیر بگیرید و له کنید وبه فحش و...ببندید ولی از ذکر مشخصات خود وحشت دارید !!
با این حال شمابرادر گم نام به دیگرانی چون بنده که تمام مشخصاتم شفاف است امر ونهی می کنید که باید نظر خود را درباره قطر وعربستان هم بگویم!!
در فضای رسمی تمام رسانه ها دارند همین فرمایشات و رهنمودهای شما درباره سوریه را ترویج می کنند.
پس این روشنفکران احساساتی و توهین کننده به شعور مخاطب را به حال خود رها کنید و70میلیون امت همیشه در صحنه با مشت های گره کرده سهم شما
مشتی خس و خاشاک که عرضه ای ندارد.دارند برادر؟

[ بدون نام ] 1391/03/11 ساعت 12:22

دوست عزیز جناب آقای ذاکری دلیل این همه عصبانیت شما را متوجه نمی شوم؛ اگر به کامنت من توجه کنید ابتدای آن نوشته "جناب ذاکری عاجزانه درخواست دارم.." در کجای این متن شما را له کردم ، زیر گرفتم ، به فحش گرفتم یا امرونهی کردم!!؟
اما در مورد معرفی نکردن خودم ،فکر می کنم در دنیای مدرن امروز حقوق Privacy از حقوق اولیه وشناخته شده هرفرد در دنیای مجازیست. من حق دارم خودم را معرفی کنم یا نکنم کما اینکه شما می توانید به من پاسخ بدهید یا ندهید این حق طبیعی شماست.
اگر دوباره عصبی نمی شوید کماکان دوستانه وعاجزانه سوال دوم خود را در کامنت قبلی می پرسم؟
ودرپایان فکر می کنم اگر کمی انصاف به خرج دهید می بینید این شما هستید که درجاده یک طرفه ای گام برمی دارید که حتی از یک کامنت خواننده ای ساده که کمی نظراتش با شما متفاوت است اینگونه برمی آشوبید.
باتشکر

شمس 1391/03/12 ساعت 01:42

بیش از 10000 نفر کشته شدند
کل دنیا دیپلماتهای سوری را اخراج کردند
ما داریم سر اینکه عکس مال کدام قصاب است بحث میکنیم قصاب دوست یا قصاب دشمن ؟
بحث سر عکس نیست ما همه چیز را بر عکس میبینیم
الشعب یرید اسقاط النظام

Hossein 1391/03/13 ساعت 12:40

درود بر شما

We need to go .....

piskedel 1391/03/14 ساعت 16:53 http://piskedel12.blogsky.com

جناب گمنام عزیز
کامنت شما لعابی بازجویانه داشته و خواستار تفتیش عقیده یک فرد است ؛ اصرار بر سوال دوم شکی را باقی نمی گذارد که حضرتعالی از نگاه دیگری به موضوع می پردازید ولی ابتدا شما بی حاشیه بگویید که ایا اسد مردمش را کشته یا نه؟اگر به این سوال جواب بدهید ممنون میشوم ..شاید در این اشوب القاعده و یا هرگروه دیگری وارد شود ولی  کشتار بشار درطول یکسال گذشته را نمیشود کتمان کرد...ومهمتر
چرا روسیه و کشورخودمان بشار را به طرح انتخابات ازاد ترغیب نمی کنند..اتش بس فرصت خوبی برای کناررفتن اسد و انجام انتخابات ازادبود ولی روسیه سلاح به سوریه فرستاد.بشار مردمش را میکشد و هیچ شکی نیست ولی سوال اساسی انست که چرا کنارنمی رود تا القاعده و بحرین و هرکشوردیگری دران دخالت نکند...کسی که ادم کشته وجنایت کرده نمیتواند از ترس برملاشدن جنایتش کناربرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد